فرش کاشان

توضیحات کامل مربوط فرش کاشان

فرش کاشان

توضیحات کامل مربوط فرش کاشان

  • ۰
  • ۰
فرش ماشینی کاشان

اکنون می خواهیم توضیحات مختصر و مفید درباری کاشان و فرش کاشان بدهیم که توصیه می کنیم به مطالعه این دست نوشته بپردازید . کاشان یکی از شهرهای پرجمعیت فلات مرکزی ایران است که در مرکز ایران واقع شده است . شهر کاشان در حدود 200 کیلومتری اصفهان و 250 کیلومتری تهران قرار گرفته است و با شهرهایی همچون قم و نطنز همسایه است . شهر کاشان به علت وجود رشته کوه های کرکس سهم کمتری از منابع آبی کشور را دارا می شود . البته کاریز و قنات به علت کم ابی در کاشان به وفور یافت می شود . شهر کاشان هرساله با مشکل کم ابی دست وم پنجه نرم می کند که بخل آسمان و مدیریت نادرست آب ها توسط مردم و مسئولین ، منابع آبی کاشان روز به روز کم و کمتر شده است . حال آنکه جالب است بدانید در این شهر کارخانه فولاد کویر که نیازمند آب فراوانی است احداث شده است . این خشکی و کمبود منابع در حدی است که برخی از کارشناسان خارجی برای این منطقه هشدار داده اند . البته با وجود این کم آبی برای منطقه کاشان ف این شهر دارای صنعت کشاورزی نیز می باشد . انار فین ، گردو قهرود ، گل محمدی قمصر و برزک ، باغ های گل در روستا های اطراف ، آلوچه ، چغاله بادام ، به ، خرمالو و غیره از محصولات زراعی کاشان است که در ایران شهرت کشوری دارد .

فرش ماشینی کاشان 
اما کاشان بغیر از کشاورزی در صنعت فرش دستبافت و فرش ماشینی نیز فعالیت می کند . وجود کارخانه های تولید فرش بسیار در کاشان زمینه اشتغال و اقتصادی مناسبی را برای مردم کاشان فراهم کرده است . پدر صنعت نساجی ایران فردی است که در کاشان متولد شد . او در سال 1313 صنعت نساجی کاشان را بوسیله ایجاد کارخانه ریسندگی پایه گذاری کرد . این صنعت کم کم با گسترش و با وجود صادرات به کشورهای مختلف رشد کرد و در اقتصاد کل ایران تاثیر گذاشت . کاشان در صنعت قالیبافی یکی از بهترین برند های فرش ماشینی است . فرش کاشان از جمله بهترین کیفیت ها را در فرش ماشینی دارد . اگر شما بخواهید فرش بخرید حتما فرش کاشان را بخرید ، چون از لحاظ کیفیت بافت و تجربه در تولید شهر کاشان کم نظیر است .  تولید فرش کاشان یکی از نعمت هایی است که هم برای خود مردم کاشان مفید است و هم برای مردم ایران نعمت . فرش ماشینی کاشان به لحاظ قیمت و کیفیت مشتری پسند است و با طرح های مختلف ارائه شده شما می توانید در انتخاب طرح مورد نظر خود در خرید فرش کاشان دستی باز داشته باشید .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی